دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید هم‌بازی طارمی در راه بارسلونا هشتمین طلا به نام امام رضا(ع) | انگیزه بالای والیبالیست‌ها برای طلای پارالمپیک جدیدترین اتهام مدیران سابق مس رفسنجان؛ ۴۰۰ سکه طلا و مقادیری دلار و یورو برای رشوه! حساب‌رسی عملکرد ۴۲۳ میلیاردتومانی فدراسیون کشتی پورموسوی: ۱۸۰ دقیقه باید بجنگیم تا در لیگ بمانیم مجیدی فصل بعد جای نکونام را می‌گیرد؟ پرسپولیس چطور متحول شد؟ امیری موثرتر از بیرانوند و عالیشاه مهاجم استقلال چشم اوسمار را گرفت عملکرد نکونام زیر ذره‌بین شهریاری نتیجه و ویدیو بازی والیبال ایران و کوبا(۶ خرداد ۱۴۰۳)| شکست پشت شکست
سرخط خبرها

خلیل نژاد:نفتی‌ها سورپرایزمان کردند|جواب خوبی‌های ما جریمه نبود!

  • کد خبر: ۷۹۱۳۱
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
خلیل نژاد:نفتی‌ها سورپرایزمان کردند|جواب خوبی‌های ما جریمه نبود!
بازیکن سابق تیم بسکتبال نفت آبادان معتقد است شرایط این تیم در فصل گذشته اصلا خوب نبوده و بازیکنان بخاطر رابطه خوبی که با همدیگر داشتند شرایط سخت را تحمل کرده اند.

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، باشگاه نفت آبادان گویا امروز با بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال فصل قبل خود تسویه کرده و همین کار آن‌ها باعث اعتراض اعضای سابق این تیم شده است آنهم به این دلیل که گویا نفتی‌ها جریمه سنگینی را برای تیم در نظر گرفتند.
سعید داورپناه کاپیتان فصل گذشته نفت آبادان در اینستاگرام خود نوشته است: «آقایونی که میخواستن بدونن چرا بازیکنان، مربی و کادرشون از تیم نفت  بعد از این همه تلاش و زحمت که نادیده گرفته شد جدا شدن، بدونن بعد از ۶ ماه بلاک بودن ۳۰ درصد جریمه شدیم! و اینکه حتما پیگیر هستیم که تمام بازیکنان به حق و حقوق خود برسند. فحشم کمتر به ما بدین لطفا وقتی از هیچی خبر ندارین! منتظر جواب آقایون برای جریمه کردن بچه‌ها هم هستیم.»
حماد سامری سرمربی فصل قبل این تیم هم نوشته است: «این جواب این همه سال زحمت در باشگاه نفت آبادان نبود. حق الناس خوردنی نیست. بزودی...»
محمد حسن زاده دیگر بازیکن ملی پوش این تیم هم نوشته است: «واقعا این رفتار با بازیکنی که خودش رو جزوی از مردم آبادان می‌دونست باور نکردنی و بی انصافیه. من نصف عمر ورزشیم رو برای این شهر و خوشحالی مردمش گذاشتم، اینه جوابش؟ واقعا ۳۰ درصد جریمه! دقیقا تو کدوم قرارداد این نوشته شده که ما بی خبریم؟ جناب آقای پارو شما اومدی و این همه اعتبار و زحمت جمع شده چند ساله این تیم رو که با زحمت به این جایگاه رسیده بود رو به تنهایی زیر سوال بردی و باید به ما و مردم توضیح بدید که دلیل جواب ندادن و بعدش هم بلاک کردن مون چه بوده؟»از اشکان خلیل نژاد بازیکن خوب نفت آبادان که این فصل پیراهن ذوب آهن را برتن خواهد کرد هم درباره دلیل جریمه‌هایی که شده اند پرسیدیم که او هم در پاسخ گفت: ما هم هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است! کسی از باشگاه جوابگوی ما نیست. کل تیم نفت را جریمه کردند آنهم با وجودی که هیچ چیزی درباره جریمه در قراردادهایمان ذکر نشده بود. ۴۰ درصد از قرارداد ما را پرداخت نکرده بودند و امروز بعد از ۵ ماه همه را سورپرایز کردند. ما اصلا نمی‌دانیم برای چه جریمه شده ایم!
او در ادامه گفت: تیم نفت آبادان از بیرون قشنگ به نظر می‌رسید و آن هم به این دلیل بود که بچه‌ها با هم خیلی خوب بودند و از جان و دل مایه می‌گذاشتند، اما از درون اوضاع تیم خیلی بد بود. تیم به آن خوبی را از هم پاشیدند و حالا هم این کار را کردند. هیچ سالی اینگونه نبود و تا رقابت‌ها تمام می‌شد بدون آنکه یک ریال کم کنند پرداخت می‌کردند، اما این فصل که شرایط تیم خیلی بد بود آخر سر هم این کار را با ما کردند.
خلیل نژاد درباره شرایطی که بر تیم در فصل گذشته حاکم بود نیز گفت: من اگر برای شما بگویم که چه شرایطی داشتیم گریه تان می‌گرید. زبان مان چوب شد آنقدر گفتیم غذای مان کیفیت خوبی ندارد و هر هفته می‌گفتند هفته دیگر درست می‌شود. چه از لحاظ غذا و چه اسکان شرایط خوبی نداشتیم و بچه‌ها فقط بخاطر همدیگر آن شرایط را تحمل کردند. هر بازیکن دیگری بود آن شرایط را تحمل نمی‌کرد، اما ما بخاطر رابطه خوبی که در تیم مان بین بازیکنان و کادر فنی وجود داشت همه را به جان خریدیم.
بازیکن سابق نفت در پایان گفت: مثل اینکه بخاطر جدا شدن ما از نفت ناراحت شدند و خواستند این مدلی تلافی کنند. همه ما شوک شدیم که چرا نفت آبادان با ما این کار را کرد. کادر فنی و بازیکنان با جان و دل برای این تیم بازی کردند و بدون بازیکن خارجی هرچه داشتیم گذاشتیم تا نفت نتیجه خوبی به دست آورد، اما الان حق ما را ضایع کردند، جواب خوبی های ما را با جریمه دادند که این حق مان نبود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->